viernes, 1 de enero de 2016

Desigualtats socials (2015-16)

  • Desigualtats socials...
"No hi hauria educación si l'educador no acceptés ell mateix determinats valor i si, per tant, no tingués determinades idees i projectes, fins i tot, determinats ideals. Tanmateix ell farà ofertes i propostes. I les farà sobretot per ajudar a conformar el tarannà de les persones que educa: perquè siguin persones capaces de tenir opinions i de revisr-les, d'entendre el mon que les envolta i de pendre-hi decisions  i compromisos.
 
És a través d'accions i situacions ben senzilles de la vida quotidiana com es van adquirint certs valor: s'aprèn la igualtat o la desigualtat entre sexes, s'aprèn a ser auster o a malgastar, a dialogar o a ser violent...els valors  es trasmeten per ambient, per contacte. L'educació que vol ser eficaç no es pot refiar de l' atzar sinó ha de procurar fer propostes consistents, a mitjà i a llarg termini. L'educació dels valors ha de consistir sobretot a educar la capacitat de valorar.
                            "I a tu, què t'importa?". Els valors. La tria personal i l'interès col-lectiu.
                                                                     Josep- Maria Terricabras
 
Conclusiones...
 






 
Puesta en escena...




















 
 
Observamos...


 
Reflexionamos...


No hay comentarios:

Publicar un comentario